maZikaty.topgoo.net
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

maZikaty.topgoo.net

mazika

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الناس بتبص ازاى للشباب اللى بيشتغل؟؟

كاتب الموضوعرسالة
elking
Admin
elking

الناس بتبص ازاى للشباب اللى بيشتغل؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: الناس بتبص ازاى للشباب اللى بيشتغل؟؟   الناس بتبص ازاى للشباب اللى بيشتغل؟؟ Emptyالخميس مايو 10, 2007 12:45 am

هاى يا جماعه ازيكوا انا جه فدماغى موضوع جديد بس عشش فنفوخى
قول يا عم خلص وانجزنا مش فاضيينلك
حاضر هقول اهو احم احم ياهادى

انت شاب ومحترم وابن ناس وفى جامعه مش هقول جامعه خاصه لا جامعه عاديه زى اى واحد فينا
لقيت واحد صاحبك مش انتيمك ومتعرفوش اوى يعنى معرفه بس من بعيد وشفته مثلا شغال فى محل او بيعمل
شغل لنفسه مثلا شغال فى دى جى او بيجمع اجهزه كمبيوتر او شغال فى نت او شغال كاشير او اى حاجه بقا سيان
هتبقى ايه فكرتك عن الشاب دا دا لو انت تعرفه مجرد معرفه كدا. هوا بيشتغل وهوا بيدرس ياترى هتقول دا حالته صعبه بقا وبتاع واهله مش بيصرفوا عليه ولا هتقول ياعم فكك منه ولا ايه بالظبط ؟؟؟؟ دا سؤالى للشباب

طب سؤالى للبنات بقا :: انتى هتبقى ايه وجهه نظرك عن الشاب دا هتقولى ياى لا دا مينفعنيش (على فكره انا بستحقر البنات دول واللى يزعل يزعل) ولا هتقولى اه دا راجل دا لما يخلص كليه هيكون لف وشاف واشتغل ومش هيستنى بقا ابوه يشغله ولا يشتغل بشهادته

عايز كل واحد وواحده يقول رايه بصراااااااااااااااااااااااحه لو هتجامل متردششش

طب فى ناس هتقول ايه مناسبه الموضوع دا مناسبته يا جماعه انى بلاقى كتير اوى بنات بتتنك وشباب زى الفل والله رجاله جدا وبيحب واحده وهيا تقول لا دا مش من مستوايا مع انه احسن منها الف مليون مره وتلاقى البنات واقفه مع الشاب اللى مسقطلى البنطلون وعاملى شعره سبايك وراكب العربيه ومشغلى الكاسيت على اخره بأغانى هوا مش فاهمها اساسا وطول النهارد لابسلى النضاره الشمس عاملى نفسه بات مان

شكرا يا جماعه عارف انى تقلت عليكم ورخمت كمان بس معلش استحملونى
https://mazikaty.forum.st

الناس بتبص ازاى للشباب اللى بيشتغل؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا بنت الناس
» كيف تعرف ان البنت معجبة بيك, نصائح للشباب